۵ شامپو ضد ریزش مو برتر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 15 تير 1398
بازدید : 22
نویسنده : admin

 

۱٫شامپو ضد ریزش ایوروشه
ایوروشه قهرمان تولید محصولات گیاهی است و در شامپو ضد ریزش خود از عصاره گیاهی به نام لوپین سفید بهره جسته است، که در زیر عکسی زیبا از این گیاه نیزه‌ای می‌بینید. این گیاه توانایی عجیبی در تقویت ریشه مو دارد و برای کسانی که به دلایل عصبی دچار ریزش مو می‌شوند این شامپو ضد ریزش بسیار مناسب است. ایوروشه هم مانند دیگر برند‌های حرفه‌ای در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، این شامپو ضد ریزش مو خود را با یک سرم همراه کرده است، که برای استفاده از آن باید دستورالعمل دقیقی را رعایت کنید، البته همه این دستور العمل‌ها در سایت مو تن رو در درج شده است. یکی از اثرگذارترین روش های درمان ریزش مو، استفاده هم زمان شامپو ضد ریزش ایوروشه با سرم ضد ریزش موی این برند فرانسوی است.

شامپو ضد ریزش
گل لوپین سفید به کار رفته در شامپو ضد ریزش
۲٫ شامپو ضد ریزش سینره
سینره را می توان بعنوان یک افتخار، برای ما ایرانی ها دانست. تولید محصولات بهداشتی سینره در استان کهگیلویه و بویر احمد است که شامپو ضد ریزش سینره از جمله محصولات طبیعی و ارگانیک است که از دل طبیعت نشات گرفته است. یکی از عمده ترین تاسیس کارخانه سینره در یاسوج، بخاطر نزدیکی به دل طبیعت بوده است. جالب است بدانید، شامپو ضد ریزش مو سینره برای آقایان و خانم ها کاملا متفاوت بوده و متناسب با جنسیت نیز طراحی شده است، برای هر یک از این شامپوها یک سرم ضد ریزش مو نیز فراهم شده است، تا تاثیر این شامپوها را بیشتر نماید.

 منبع:mootanroo.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان vers و آدرس verst.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com